Parechji Paesi Participanu à a Fiera di a Pietra (MARMOMAC) Tenuta In Italia

A matina di u 25 di settembre, ora lucale, a 54esima Fiera Internaziunale di Pietra di Verona (MARMOMAC) hè stata aperta à u Centru Internaziunale di Esposizione di Verona in Italia. Cum'è a fiera di petra prufessiunale più influente di u mondu, MARMOMAC hà attiratu più di 1,600 persone di petra è cumpagnie cunnesse di petra di più di 50 paesi è regioni per participà à sta mostra.

1

2

Si capisce chì l'imprese di a machina di petra è di petra di a China sò cuncentrate in l'8a è a 10a sala di mostra, Pengxiang Recycled Stone, Jinyuan Stone, Ice Stone Import and Export, Daming Stone Industry, Boshi Stone Industry, Xiamen Magic Stone Sculpture , Giant Wheel Machinery, Zhongyuan Machinery, Xianda Machinery, Top Extension Machinery è parechje altre imprese cunnisciute in l'industria di a petra sò in mostra.

3

4

5

6

7

U tema di a mostra, U Teatru di a Pietra Italiana, hè "Natura", chì capisce a naturalità di a petra da a perspettiva più primitiva è pura, cuncintrendu annantu à l'essenza di a petra.

 

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

Marmomacc hè a più famosa mostra in l'industria di a petra di u mondu. Hè stata fundata in 1965 è hè stata tenuta cù successu per 53 sessioni. A mostra hè stata ben accolta da ghjente di tuttu u mondu. L'Italia hè u centru di u cummerciu mundiale di a petra, a basa di petra rinumata in u mondu, cunnisciuta cum'è u "regnu di a petra", a qualità di i prudutti di petra è a tecnulugia di l'equipaghji di trasfurmazione mineraria hè u primu postu in u mondu. A mostra ùn hè micca solu dedicata à esibisce tecnulugia di pietra avanzata in vari paesi, cumunicendu è cumunicendu l'ultime informazioni relative à a pietra in l'industria di a pietra glubale, ma dinò una grande opportunità per i praticanti di a pietra globale per cumunicà è sviluppassi inseme.

 


Tempu di posta: Sep-29-2019


Mandateci u vostru missaghju: