A nostra Cumpagnia Sposta in un Novu Locu –ZhongGuanCun

Ghjustu pochi ghjorni fà, a nostra sucietà si trasferisce in un novu locu, induve parechje persone, parechji partenarii si trovanu inseme in stu locu puplic - zhongguancun. Questu hè u nostru novu ufficiu. Lasciami presentà à voi tutti brevemente.

Zhongguancun 190812

Avemu ora situatu in u N ° 26, Strada Informativa, Strada Shangdi, Distrettu Haidian, Pechino.

Situatu in u distrettu di Haidian, Pechino, Zhongguancun hè a prima zona naziunale di sviluppu industriale di alta tecnulugia di a Cina, a prima zona di dimostrazione di l'innovazione indipendente naziunale è a prima zona di talentu "à livellu naziunale". Hè ancu un campu di prova per l'innovazione di u meccanisimu istituziunale di a Cina. Per "Silicon Valley di a China".

Di maghju 1988, u Cunsigliu di Statu hà appruvatu a creazione di a Zona Sperimentale di Sviluppu Industriale di Pechino in Alta Tecnulugia, chì hè u predecessore di u Parcu Scentificu è Tecnulugia di Zhongguancun; u Cumitatu di Gestione di u Parcu Scentificu Zhongguancun, cum'è agenzia di u guvernu di Pechino, hà messu in opera una direzzione unificata è una gestione di u parcu.

Zhongguancun hè a regione cù e risorse intellettuali è intellettuali più intensive in Cina. Hà guasi 41 università è università raprisentate da l'Università di Pechino è l'Università di Tsinghua. Hè un istitutu di ricerca naziunale (cità) rappresentatu da l'Accademia Cinese di Scienze è l'Istitutu di l'Accademia Cinese di Ingegneria. Casa; ci sò 67 laboratorii chjave naziunali, 27 centri naziunali di ricerca in ingegneria, 28 centri naziunali di ricerca in tecnulugia di ingegneria; 26 parchi scentifichi universitarii è 34 parchi imprenditoriali di studienti stranieri.

Allora a prossima volta, vulete visità ci, pudemu piglià un ochju à a tecnulugia più avanzata cinese è u cambiamentu di Cina.

Benvenuti à tutti per avè una visita.


Tempu di posta: Aug-12-2019


Mandateci u vostru missaghju: